تاکسی تشریفات
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تاکسی تشریفات

تاکسی که به عنوان تاکسی کب نیز شناخته می شود، نوعی وسیله نقلیه برای کرایه با راننده است که توسط یک مسافر یا گروه کوچکی از مسافران استفاده می شود و اغلب برای یک سواری غیر مشترک استفاده می شود. یک تاکسی مسافران را بین مکان های مورد نظرشان منتقل می کند. این با حمل‌ونقل عمومی که در آن مکان‌های مبدا و مقصد توسط ارائه‌ دهنده خدمات تعیین می‌شود، متفاوت است، نه توسط مشتریان، اگرچه حمل‌ ونقل پاسخگو و تاکسی‌های اشتراکی یک حالت اتوبوس/تاکسی ترکیبی را ارائه می‌دهند.

 خودرو های تشریفات اکثرا در مواقع خاص و برای افراد خاص به کار می روند. برای استقبال افراد مهم از فرودگاه یا شرکت آن ها برای جلسات هم از تاکسی های تشریفاتی استفاده می شود. اما از آن جایی که خرید این ماشین ها هزینه های گزافی دارند بهتر است میزبانان این دسته افراد به جای خرید این خودرو های تشریفاتی که شاید چند بار در سال بخواهند از آن ها استفاده کنند، به اجاره تاکسی های تشریفاتی روی آورند که بسیار به صرفه تر است.

ویژگی های راننده های خودروی تشریفات فرودگاه

جالب است بدانید که راننده های تاکسی تشریفات فرودگاه برای پذیرش این شغل باید از گزینش و مراحل سختی عبور کنند و ویژگی هایی برای آن ها در نظر گرفته شده است. بخشی از ویژگی های راننده های این تاکسی ها:

  • به زبان خارجی و زبان بدن آشنا باشند.
  • مهارت های رانندگی بالایی داشته باشند.
  • شهر و یا مسیر سفر را به خوبی بشناسند.
  • به مسافران در هنگام جا به جایی وسایل و چمدان ها کمک کنند.
  • دارای ویژگی های ظاهری و رفتاری مناسب باشند مثلا از لباس های تمیز استفاده کنند، مودب و خوشرو باشند.

تاکسی فرودگاه VIP در حال حاضر خدمات مسافربری و حمل و نقل خود را در دو فرودگاه امام خمینی (ره) و فرودگاه مهرآباد ارائه می دهد و یکی از معتبرترین ناوگان برای حمل و نقل مسافرین به فرودگاه و از فرودگاه به داخل شهرها می باشد. به جهت سهولت در رفت و آمد مسافران فرودگاه، رزرو آنلاین ما  به صورت شبانه روزی ارائه می‌شود. از آنجایی که مسیر فرودگاه ، ترافیک موجود و رسیدن به موقع به پرواز، اکثرا باعث استرس و نگرانی می شود رزرو آنلاین تاکسی VIP باعث کاهش این رنج از جامعه شده است. رانندگان با داشتن مجوزهاي قانونی و اخذ مدارک لازم و داشتن تجربه کافی سفری بی خطر و ایمن را تضمین می نمایند.

 

 منبع: https://airport-taxivip.com/

 

 

 





:: برچسب‌ها: ویژگی های راننده های خودروی تشریفات فرودگاه , تاکسی تشریفات فرودگاه , تاکسی فرودگاه VIP , رزرو آنلاین تاکسی VIP ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: